سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۰۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۵

رتبه دوم علوم انسانی: به دبیری ادبیات فکر می کنم!

روز نو : رتبه دو سهمیه ایثارگران در کنکور سال 96 رشته علوم انسانی می گوید دوست دارد با ادبیات زندگی کند، ولی خودش هم معتقد است زندگی با ادبیات، درآمد بخور و نمیری دارد. فاطمه قاسمی رتبه 2 ایثارگران در رشته علوم انسانی شده است. او در حاشیه جشن نفرات برتر کنکور 96 در برج میلاد تهران، به سئوالات ما پاسخ داد که گپ و گفتی خواندنی را شکل می دهد. او بچه کرمانشاه است و می گوید روزی 12 ساعت برای کنکور مطالعه کرده. در ادامه این گپ و گفت را می خوانید: چطور می شود در کنکور موفق شد؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط