دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۴۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
راک نیوز ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۹

830 خانوار روستایی گچساران از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند

830 خانوار روستایی گچساران از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند با بهره برداری از طرح تأمین آب از سد کوثر 830 خانوار روستایی شهرستان گچساران از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند. مدیر کل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در آیین بهره برداری از این طرح گفت: در این طرح 12 روستا با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال از آب سالم برخوردار شدند. فیض الله پاسره اظهار داشت: در این طرح 29 کیلومتر لوله گذاری، خط انتقال و شبکه توزیع اجرا شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)