چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
رویکرد ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۸

معاون تجاری مخابرات تهران خبر داد؛ اجرای طرح پایا در استان تهران و البرز

معاون تجاری مخابرات استان تهران گفت: با اجرای طرح پایا (پرونده الکترونیکی یکپارچه ارتباطی) در سال 94 ،مشترکان بدون وابستگی به مرکز مخابراتی، می تواند برای دریافت سرویس در هر منطقه دیگر درخواست های خود را برای دریافت سرویس های متنوع مخابراتی ارایه کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)