پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۴۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
وارث ۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۴

عزاداری شهادت حضرت رقیه(س) در هیئت عبدالله بن الحسن (ع) برگزار شد

وارث: شب دوم مراسم عزاداری ماه صفر شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها با سخنرانی حجت الاسلام ریاضت و مداحی کربلایی حنیف طاهری، حاج مهدی اقدم نژاد، کربلایی سید هادی هاشمی و دیگر ذاکرین اهل بیت علیهم السلام در هیئت عبدالله بن الحسن علیه السلام برگزار شد. در ادامه خبر تصاویر برگزاری این مراسم را ببینید: برای دیدن سایز اصلی تصاویر ، بر روی تصاویر کلیک کنید ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط