دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۳۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جام جم ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۷

درخواست باشگاه استقلال برای بخشش تماشاگران بدون ارسال نامه به کمیته ...

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، کمیته انضباطی در تاریخ 14 آبان آرای مربوط به دربی 85 را اعلام کرد که براساس آن تماشاگران استقلال به یک جلسه از همراهی تیم شان محروم شدند. در این رأی آمده بود: تماشاگران تیم استقلال به دلیل فحاشی به تیم مقابل، پرتاب نارنجک که منجر به آسیب دیدگی یک عکاس شد، پرتاب اشیا که تأخیر در شروع مسابقه را به همراه داشت و با توجه به سابقه تخلفات متعدد این تیم در فصل جاری، طبق بندهای یک و سه ماده 79 انضباطی از همراهی تیم خود در یک مسابقه رسمی محروم هستند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط