چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۳۳

انتقاد فرماندار چاراویماق از نبود پزشکی قانونی در این شهرستان

مراغه - ایرنا - فرماندار چاراویماق با انتقاد از نبود پزشکی قانونی در این شهرستان گفت: مردم منطقه برای انجام امور مرتبط با پزشکی قانونی مجبور به مراجعه به تبریز هستند و این علاوه بر تحمیل هزینه های اضافی بر دوش مردم، مشکلات و خطراتی نیز ایجاد کرده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)