پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۳۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بانکداری الکترونیک ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۵:۳۹

مهدهای کودک به ادارات باز می گردند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تشریح برخی تدابیر این معاونت جهت توانمند سازی زنان شاغل و ترویج تغذیه نوزادان با شیر مادر، از پیشنهاد بازگشت مجدد مهدهای کودک به ادرات خبر داد. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تشریح برخی تدابیر این معاونت جهت توانمند سازی زنان شاغل و ترویج تغذیه نوزادان با شیر مادر، از پیشنهاد بازگشت مجدد مهدهای کودک به ادرات خبر داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)