چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۸

برخی در خواص چای افراط کردند و برخی هم در مضراتش

سرویس سلامت و پزشکی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم, امیر محمد جلادت متخصص طب سنتی درباره چای اظهار کرد: چای دومین نوشیدنی بعد از آب در جهان است. به گفته وی برخی در خواص چای افراط کردند و برخی هم در مضرات آن. این متخصص طب سنتی ادامه داد: هنر طب ایرانی اینجاست که چای را بر حسب مزاج هر فرد تجویز می کند. چای از نظر مزاجی گرم و خشک است، لذا برای افرادی که غلبه رطوبت دارند, مناسب است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط