دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۳۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۱۷:۴۹

نفتی ها و گازی های جنوب جلسه مشترک برگزار کردند

مسجدسلیمان-خبرنگاررسالت: بررسی راههای تعامل میان قطب تولید گاز جنوب با قدیمی ترین تولید کننده نفت کشور، مدیران عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکت پالایش گاز بیدبلند در یک جلسه مشترک راه های همکاری و تعامل میان این دو شرکت زیر مجموعه وزارت نفت را بررسی کردند .به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این جلسه با حضور مدیرعامل ، مدیران و روسای ستادی شرکت پالایش گاز بیدبلند در دفتر مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط