پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۸

یک سوم گازوئیل مصرفی کشور با استاندارد یورو 4 عرضه می شود

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور از توزیع گازوئیل یورو 4 در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و برخی از شهرها بزرگ خبر داد و گفت: بیش از یک سوم گازوئیل مصرفی کشور با استاندارد یورو4 است. سعید محجوبی شنبه در سفر به آبادان با اعلام این خبر به رسانه ها، گفت: در استحصال و پالایش بسیاری از فراورده های نفتی نظیر نفت گاز، نفت کوره و گاز مایع خودکفا هستیم و تنها موضوعی که در حال تلاش برای تحقق خودکفایی آن هستیم بنزین مصرفی کشور است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)