دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۳۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
راه پرداخت ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۳

استیو وزنیاک: اتریوم می تواند اپل بعدی باشد

استیو وزنیاک، هم بنیان گذار شرکت اپل می گوید که پلتفرم زنجیره بلوک اتریوم می تواند اپل بعدی باشد. وزنیاک این پیش بینی را مقابل پنج هزار نفری که در کنفرانس این هفته ما توسعه دهنده هستیم در وین مطرح کرد و گفت: اتریوم از آن جهت برای من جذاب است که می تواند کارها را انجام دهد و اینکه یک پلتفرم است. همچنین این پتانسیل را دارد تا در طولانی مدت همان تاثیری را داشته باشد که اپل در صنعت داشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)