سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

معاون وزیر جهاد کشاورزی: از واردات شکر بی نیازیم

رئیس شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به رشد 35 درصدی تولید چغندر در سال گذشته گفت: پارسال یک میلیون و 142 هزار تن شکر از چغندر و 850 هزار تن شکر از نیشکر تولید کردیم که با رشد تولید امسال در تولید شکر به خودکفایی رسیده ایم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ یزدان سیف در مراسم امضای تفاهم نامه احداث کارخانه تصفیه شکر در بندر چابهار گفت: نیاز ما به شکر حدود 2 میلیون و 200 هزار تن است، و ما در سال 96 نزدیک به 2 میلیون تن شکر تولید کردیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)