سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
متالز نیوز ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۸:۴۲

عربستان سالانه 160 هزار تن کاتد مصرف می کند

اخبار فلزات: عربستان سعودی از جمله کشورهای عرب زبان حاشیه خلیج فارس است که تولیدکننده محدود کنسانتره مس است. با این وجود، کل تولید این کشور در بازارهای بین المللی به فروش می رسد و عربستان دارای هیچگونه واحد ذوب و پالایشی نیست. اگرچه پروژه ای با ظرفیت سالانه 500 هزار تن کاتد مس مطرح شد که از سال 2012 (زمان خاتمه مطالعات امکان سنجی آن) تاکنون هیچ پیشرفتی مشاهده نشده است. عربستان سالانه بیش از 160 هزار تن کاتد مس جهت تولید سیم و کابل (مفتول مسی) مصرف می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)