چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۲

یک قزوینی دیگر بر اثر مصرف قارچ مسموم شد

در گزارش این روابط عمومی که عصر جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ماموران اورژانس با اطلاع از این حادثه با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه مهرگان به محل احادثه اعزام و مصدوم در صحنه درمان شد. پیش از این نیز مصرف قارچ سمی 2 شهروند آبگرمی و یک نفر از روستای آقابابا در استان قزوین را روانه بیمارستان بوعلی قزوین کرده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)