چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اینتیتر ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۵:۵۴

فوت 88 نفر با قرص برنج

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران شمار فوت شدگان براثر مسمومیت با قرص برنج در سال گذشته را 88 نفر اعلام کرد. به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، علی عباسی با اعلام این مخبر گفت: در سال گذشته تعداد، 88 نفر براثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را از دست دادند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش یافته است و از کل فوت شدگان ناشی از مسمومیت با قرص برنج در سال گذشته 49 مرد و 39 زن و 59 متأهل و مابقی مجرد هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)