سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۲

تابلوی نداریم در داروخانه ها/کمبود دارو در نوسانات ارزی نمایان شد

سلامت نیوز :دبیر انجمن داروسازان تهران، نسبت به بروز کمبود دارو به دنبال تغییر در نرخ ارز، هشدار داد و گفت: در حال حاضر برای تامین برخی داروهای وارداتی با کمبود مواجه هستیم. به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،دکتر محمدرضا دری اظهارداشت: پیرو تغییر نرخ ارز از 3800 به 4200 تومان، قرار بود برای اینکه مردم در تامین دارو دچار چالش نشوند و شاهد افزایش بهای دارو نباشیم، تفاوت نرخ ارز توسط دولت به تولیدکنندگان و واردکنندگان دارو پرداخت شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)