چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۹

سد خاکی 3 دختر نوجوان را بلعید

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از غرق شدن 3 دختر نوجوان در سد خاکی چهکند شهرستان بیرجند خبر داد . به گزارش عصر ایرانیان، سرهنگ حسن شجاعی نسب اظهار داشت: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند 3 دختر نوجوان به دلایل نامعلوم در داخل سد غرق شده اند که بلافاصله عملیات احیاء توسط اورژانس انجام شد و 2 نفر از غرق شدگان با بالگرد و یک نفر از آنان با آمبولانس به بیمارستان اعزام شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)