پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۴۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری استناد نیوز ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۷:۴۱

افشاگری وزیر ارتباطات از سوء استفاده شرکت ها در واردات موبایل

استنادنیوز؛ وزیر ارتباطات در واکنش به گرانی شدید بازار موبایل از سودجویی برخی افراد در فروش ارز 4200 تومانی واردات در بازار آزاد خبر داده و گفته بود: اسامی 40 شرکتی که ارز 4200 تومانی گرفته اند را اعلام می کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)