پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۱۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۶:۵۵

تهران به وقت سحرخیزی

محمد صادق خسروی علیا / خبرنگار پایتخت دیروزش را خواب و بیدار آغاز کرد. با توجه به اعلام تغییر ساعت کاری کارمندان دولتی- از 6صبح تا 2بعد از ظهر؛ تغییر ساعت کاری کارمندان دولتی در شهر تهران به خاطر کاهش مصرف برق در دستور کار قرار گرفت- سحرگاه دیروز خیلی از کارمندان خواب و بیدار کوچه های نیمه تاریک شهر را طی می کردند. خیلی از آنها در مترو و اتوبوس ادامه خواب و رویاهای شب قبل را دیدند و کیفور شدند، عده ای هم سرحال و چابک از شروع یک روز کاری در سحرگاه سرخوش بودند ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)