پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه شهروند ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۲

گریه کن سیخی چند؟

امیر هاتفی نیا روزنامه نگار شهروند| گریه کن نداری، وگرنه خودت مصیبتی. این یکی از دیالوگ های مجیدِ سوته دلان است که حالا انگار در مورد مردم قبایل غرب آفریقا صدق می کند، چون آنها با اینکه غرق در بدبختی اند، دنبال گریه کن می گردند. هرچه تعداد گریه کن ها بیشتر باشد، مراسم خفن تری برپا شده است. در واقع گریه با صدای بلند برایشان افتخار می آفریند و آدم ها می توانند با آن به یکدیگر پُز بدهند. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)