پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۱۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۰:۰۲

ایران خواهان مشارکت در اداره اینترنت جهانی است/ طراحی شبکه ملی تحت حاکمیت ...

نصرالله جهانگرد در گفت وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس با اشاره به نظرات ایران درباره لزوم خروج اداره اینترنت جهانی از حاکمیت کشور امریکا و مشارکت دیگر کشورها در این موضوع، اظهار داشت: در موضوع حاکمیت در فضای اینترنت که دولت ها بتوانند در اداره اینترنت جهانی مشارکت کنند، مباحث در سازمان آیکن (ثبت جهانی نام ها و دامنه های اینترنتی) و سازمان ITU (اتحادیه جهانی مخابرات) دنبال می شود و هیأت های ایرانی به سرپرستی وزیر ارتباطات و معاونانش مواضع ایران را اعلام کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)