پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۴۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۴:۲۸

روایت عزت الله انتظامی از بازی در شب

عزت الله انتظامی که در بخش هایی از فیلم شب رسول صدرعاملی در حرم امام رضا(ع) به ایفای نقش پرداخته است، از این فیلم به عنوان یکی از بهترین تجربه های دوران بازیگری اش یاد کرد و گفت: فیلم قصه قشنگی داشت و خیلی آن را دوست داشتم و کاری حسی بود. آقای بازیگر در گفت وگویی با ایسنا، با یادآوری خاطرات حضورش در این فیلم اظهار کرد: شب آخرین همکاری ام با خسرو شکیبایی بود و این بازیگر با وجود اینکه در زمان بازی در این فیلم، بیمار بود اما از همه ما بهتر کار می کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)