سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۰

اسنک پف کرده بخوریم یا نه؟!

اواخر آذر ماه امسال سخنگوی سازمان غذا و دارو از تخلف دو برند معروف تولیدکننده اسنک پف کرده در استفاده از ذرت دامی در تولید محصولات شان خبر داد. مدتی بعد نیز اعلام کرد که پرونده تخلف این دو برند به دستگاه قضایی ارجاع داده شده و فعالیت دو کارخانه متوقف شده است. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)