سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۶:۳۶

آمریکا پایبندی خود به پیمان هسته ای را تعلیق می کند

به گزارش خبرگزاری همسو نیوز به نقل از رویترز، مقامات آمریکا روز پنج شنبه اعلام کردند که این کشور به زودی طرحهایی را برای تعلیق پایبندی خود به یک پیمان مهم موشک هسته ای با روسیه اعلام خواهد کرد. این مقامات آمریکایی گفتند که این تعلیق شش ماهه خواهد بود و درنهایت، به خروج دائمی آمریکا از پیمان کنترل تسلیحات 1987 منجر خواهد شد؛ پیمانی که هر دو طرف را از استقرار موشکهای زمین پایه کوتاه برد و میان برد در اروپا منع می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)