پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۱۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۵:۳۹

صالحی: آمریکا در گفت وگوی مسقط حق غنی سازی ایران را به رسمیت شناخت

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ، اظهار داشت: در بخش دوم نشست امروز این کمیسیون علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی هسته ای میهمان کمیسیون بودند. وی هدف از حضور صالحی و همراهان را بررسی برجام از بُعد فنی- تخصصی عنوان کرد و افزود: غنی سازی، سانتریفیوژها، سایت هسته ای فردو و نطنز و آب سنگین اراک و نوع همکاری جمهوری اسلامی و آژانس محورهای اصلی گفت وگوی فنی-تخصصی بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)