چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۴۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۸:۰۳

6 کشتی گیر خوزستانی در مسابقات بین المللی مدال کسب کردند

سیدحسین مرعشیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رقابت های بین المللی کشتی فرنگی ترکیه با حضور 11 کشور دنیا روزهای 12 تا 14 بهمن در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که کشتی گیران خوزستانی به سه نشان طلا و سه برنز دست یافتند. وی افزود: در وزن 67 کیلوگرم نیز حامد تاب نخستین نشان طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد؛ همچنین در وزن 72 کیلوگرم این رقابت ها امین کاویانی نژاد پس از شکست تمامی رقبا به نشان طلا دست یافت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)