چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۰۸:۴۳

فوتبال جهان|دیه گو سیمئونه:همیشه خوش بین هستم/ امیدوارم موراتا بهتر شود- ...

به گزارش همسونیوز، دیه گو سیمئونه پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل رئال بتیس در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول اسپانیا، همچنان به آینده تیم قرمز و سفیدپوش امیدوار است. سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اظهار داشت: همیشه خوش بین هستم. خوشحالم که بارسا مساوی کرد و خیلی فاصله نگرفت. البته آبی و اناری ها هنوز در حاشیه امنیت هستند و ما هم به تلاش مان ادامه خواهیم داد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)