سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۵۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۸

آشتی با زندگی پس از 14 سال کارتن خوابی

تهران-ایرنا- کارتن خوابهای معتاد روز به روز در تهران بیشتر می شوند، چند سال پیش هزار نفر هم نبودند. اکنون به مرز 15هزار رسیده اند، حالا نیکوکارانی به داد آنها رسیده اند تا به زندگی برگردند در آسایشگاه آنان بوی زندگی می آید، یکی کتاب آشتی با تاریخ می خواند، دیگری عروسک به تخت آویزان کرده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)