سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۹

بهره برداری از مرکز پزشک قانونی قرچک مراجعه به ورامین را 40درصد کاهش می دهد

مدیرکل پزشک قانونی استان تهران در مراسم افتتاح مرکز پزشک قانونی قرچک با بیان اینکه این مرکز دارای بخش های معاینات مردان و زنان به صورت تخصصی و عمومی است، گفت: با شروع به کار این مرکز 40درصد از پرونده های مراجعین به ورامین کاهش پیدا می کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)