چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه نصف جهان ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۴:۳۱

پژمان بازغی: بازی در سمفونی نهم ریسک بزرگی بود

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون در دو فیلم سینمایی تیغ و ترمه و سمفونی نهم ایفای نقش کرده است. این دو فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حاضر هستند و هر دو در روز های گذشته در پردیس سینمایی ملت به نمایش درآمده اند. بازغی در فیلم تیغ و ترمه به کارگردانی کیومرث پور احمد بازیگر نقش اول مرد بود، اما در سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند، نقشی کوتاه را بازی کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)