پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۴۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بانک ورزش ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۲:۲۱

فخرالدینی : قضاوت داور خوب بود!

به گزارش بانک ورزش، میلاد فخرالدینی پس از تساوی بدون گل مقابل نساجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود قابل پیش بینی بود که چنین شرایطی پیش بیاید نساجی دفاع می کرد و به ضدحملات چشم داشتند اما متأسفانه از موقعیت هایمان استفاده نکردیم اما فکر می کنم با وجود تعطیلات دو ماهه بازی بدی انجام ندادیم. وی در مورد نحوه قضاوت داور، گفت: داوری خوب بود فکر می کنم اکبریان قضاوت خوبی انجام داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)