پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۵۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۷:۵۸

معاون ظریف: فرجام برجام در مجلس مثبت خواهد بود

معاون پارلمانی وزارت خارجه گفت: روندی که بررسی برجام در مجلس تا به امروز گذرانده روند مثبتی است و فرجام آن نیز مثبت خواهد بود. به گزارش ایسنا، حسن قشقاوی معاون پارلمانی وزارت خارجه عصر امروز در حاشیه مراسم ختم برادر وزیر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به روند بررسی برجام در مجلس اظهار کرد: شخصا فکر می کنم روندی که برجام در مجلس تا به امروز طی کرده روند مثبتی است و مسأله بررسی برنامه اقدام مشترک در مجلس مسأله بغرنجی نخواهد بود و در نهایت به نتیجه مثبت خواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)