چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایران خبر ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۰۹:۰۸

راهکار های خروج از رکود بدون بالا رفتن تورم

رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه برای خروج از رکود الزاما نباید تورم را افزایش داد، گفت: قطع یارانه های نقدی برخی افراد و حامل های انرژی و توقف دستوری نرخ ارز، از مواردی است که زمینه خروج از رکود را با پرداخت یارانه به تولید فراهم می کند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)