پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۵۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۱۲:۳۵

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ابوالفضل حیدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیوند ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه(س) به فرمان خداوند، از امتیازاتی است که رسول اکرم(ص) بر آن مباهات می کرد، اظهار داشت: به همین مناسبت شهرداری مراسم جشنی با دعوت از زوج های جوان منطقه که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند، برگزار می کند تا در آغاز این راه، زندگی ائمه معصومان (ع) را سرلوحه و الگوی خود قرار دهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)