پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۰۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
فاش نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۸

اختتامیه چهاردهمین جشنواره رادیو

معاون صدا گفت: در آستانه پنجمین دهه انقلاب جا دارد گامی نو برداریم. رادیو امروز برای جهشی نو آماده است. همکاران ما در رادیو تلاش کرده اند از همه ظرفیت های موجود استفاده کنند. مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا، -4 اردیبهشت ماه- با حضور علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما، حمید شاه آبادی معاون صدا وسیما، علی دارابی معاون امور استان های سازمان صداوسیما و جمعی از مدیران رسانه ملی و هنرمندان آن در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)