دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۳۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
منجیل خبر ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۳

سازمان لیگ عامل تضعیف استقلال و پرسپولیس است

سازمان لیگ عامل تضعیف استقلال و پرسپولیس است تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 17:16 استقلال کاپیتان پیشین آبی پوشان با اشاره به احتمال حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: یکی از اصلی ترین دلایل ناکامی استقلال و پرسپولیس در آسیا عدم همکاری سازمان لیگ با آنهاست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)