دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ثمره نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۰

مهاجری: حسرت گل نزدن ها به دلمان می ماند/گل نزنی، گل می خوری

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: حسرت گل نزدن ها به دلمان می ماند. به گزارش ثمره نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، رضا مهاجری پس از دیدار تیمش برابر سایپا در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: سایپا در بازی های ترکیبی و ارسال از جناحین موفق بوده و معمولاً گل هم زده است، اما ما به انها فرصتی ندادیم. از طرف ابتدای بازی فرصت خوبی را از دست دادیم. حسرت گل نزدن ها به دل مان می ماند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)