پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۲۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۸

درآمد بیش از 25 میلیارد تومانی لوبیاکاران در سلطانیه

مرتضی مصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به سطح زیر کشت محصول لوبیا در شهرستان سلطانیه اظهار کرد: طی سال زراعی جاری 2 هزار و 430 هکتار از اراضی زراعی این شهرستان به زیر کشت لوبیا رفته است. وی تصریح کرد: در سال جاری برداشت محصول لوبیا از اواخر شهریور ماه در شهرستان سلطانیه آغاز شده و کار برداشت تا آبان ماه ادامه خواهد داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)