سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۹

شادی بعد از زخم

شادی گل جوگیرانه لوئیس سوارس پس از گلزنی به تیم سابقش خشم هواداران لیورپول را برانگیخته. این یک قانون در فوتبال است که بازیکنان به تیم های سابق خود گل می زنند. امکان ندارد بازیکنی این قانون را رعایت نکند، اما معمولا آنها وقتی به تیم سابق خود گل می زنند، شادی بعد از گل نمی کنند تا روی زخم هواداران سابق خود نمک نپاشند. با این حال، سوارس نخستین و آخرین کسی نیست که از شادی بعد از گلزنی به یاران قدیمی اش احساس شرم نمی کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)