دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۲۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه آذربایجان ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۷

دوباره به دوران اوج خود باز می گردم

دروازه بان تیم تراکتورسازی گفت: دوباره به دوران اوج ورزشی خود باز می گردد. محمدرضا اخباری در برنامه تلویزیونی موج فوتبال اظهار داشت: من 2 سال بسیار خوب را در تیم تراکتورسازی داشتم و بعد از اتمام قرارداد سربازی ام، چون با تیم سایپا قرارداد داشتم باید به این تیم باز می گشتم. خیلی تلاش کردم که رضایت نامه ام را از تیم سایپا بگیریم و همچنان در تیم تراکتورسازی حضور داشته باشم، اما موفق نشدم و با تیم سایپا فوتبالم را ادامه دادم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)