پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۳۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۲

تشکر اینستاگرامی طلایی از مردم

نایب رئیس شورای شهر تهران در صفحه اینستاگرام خود از مردم و همه کسانی که برایش دعای خیر کردند و به عیادتش رفتند، تشکر کرد. به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مرتضی طلایی یک روز پس از انتقال به بخش عمومی بیمارستان با انتشار عکس خود درحالی که بروی تخت بیمارستان قرار داشت در اینستاگرام خود با درج پیامی با عنوان شکر عافیت از کسانی که در این روزها برایش دعای خیر کردند و به عیادتش رفتند، قدردانی کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)