چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۱۲:۰۴

انصارالله: نفوذ به عمق عربستان یکی از گزینه های ماست

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد: نفوذ نظامی در داخل عربستان یکی از گزینه های مطرح ما است. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه المیادین، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن عنوان داشت: تشدید حملات نظامی عربستان با هدف رساندن پیام های سیاسی است. وی تصریح کرد: بمباران منزل سفیر عمان نیز برای نشان دادن نارضایتی عربستان از مسقط است. عربستان منازل هم پیمانان خود را هدف قرار می دهد تا به راهکار نظامی بحران تاکید کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)