چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۲۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۴

حسین زمان بعد از 17 سال سکوت بار دیگر خواند

تهران- ایرنا- شب گذشته حسین زمان خواننده نسل اول موسیقی پاپ ایران، بعد از 17 سال سکوت، در مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه رفت و منتخبی از آثار قدیم و جدید خود را با همراهی ارکستر بزرگی متشکل از نوازندگان پیشکسوت و جوان اجرا کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)