چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۳۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دیپلماسی ایرانی ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۴

مقامات بریتیش پترولیوم به ایران می آیند

مقامات بریتیش پترولیوم از سفر خود در روزهای اخیر به ایران و مذاکره با مقامات وزارت نفت کشورمان خبر دادند. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از تایمز آف عمان، سخنگوی شرکت بریتیش پترولیوم اعلام کرده است که مقامات این شرکت نفتی بزرگ، اواخر ماه گذشته میلادی به ایران سفر کرده اند. این سفر با هدف ارزیابی شرایط این شرکت برای حضور دوباره در صنعت نفت ایران برگزار شد و مقامات بی پی دیدارها و مذاکراتی با مقامات وزارت نفت کشورمان داشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)