سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۴۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۹

ماهواره ملی مخابراتی تا 3 سال آینده در مدار زمین قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر محمود واعظی امروز در مراسم آغاز هفته جهانی فضا با اشاره به مزیت عرصه فضایی گفت: مزیت این بخش از این نظر مورد اهمیت است که کشورها و قدرت های بزرگ دنیا که با تکنولوژی های پیشرفته در همه عرصه ها در حاکمیت خود اصرار دارند براساس قوانین بین المللی نمی توانند فضا را در اختیار بگیرند چرا که فضا متعلق به هیچ کشوری نیست و بهره برداری و استفاده بهینه از آن متعلق به همه کشورها است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)