پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۱۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جهان صنعت ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۹:۴۰

مذاکره برای افزایش صادرات گاز ایران

به ارمنستان وزیر نفت پس از دیدار با وزیر انرژی و منابع طبیعی ارمنستان از مذاکره برای افزایش صادرات گاز به این کشور خبر داد. بیژن زنگنه پس از دیدار روز گذشته با یرواند زاخاریان، وزیر انرژی و منابع طبیعی ارمنستان به سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به دعوت نخست وزیر ارمنستان به ایروان در آینده نزدیک اشاره کرد و درباره مهم ترین محور این دیدار گفت: در این دیدار درباره افزایش صادرات گاز ایران به ارمنستان و متناسب با آن افزایش واردات برق ایران از ارمنستان گفت وگو شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)