چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۴۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۶

تلاش پاکستان برای توافق هسته ای غیرنظامی با آمریکا

سرویس سیاسی بی باک بخش بین الملل: یک روزنامه پاکستانی با اشاره به مذاکرات این کشور با آمریکا نوشت که واشنگتن و اسلام آباد در سفر نوازشریف به آمریکا احتمال دارد که توافقنامه هسته ای غیرنظامی امضا کنند. به گزارش مشرق ، اکسپرس تریبون اعلام کرد: مقامات پاکستان و آمریکا برای امضای توافقنامه هسته ای غیرنظامی در حال مذاکره هستند و احتمال امضای این توافقنامه وجود دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)