سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۴۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۸:۲۸

کاپیتان اسبق پرسپولیس: بزرگی به اول شدن در مسابقه پیامکی 90 نیست

تهران- ایرنا- کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برخی از پیشکسوتان سرخپوش که امروز مرا در برگزاری بازی دوستانه به یاد هادی نوروزی تنها گذاشتند بدانند بزرگی به این نیست که در مسابقه پیامکی برنامه 90 اول شویم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)