دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۴:۵۶

منصوریان در ذوب آهن ماندنی شد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تا پایان نیم فصل در جمع سبز ها ماندنی شد. در چارچوب هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های ذوب آهن و نساجی مازندران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سبزها به پایان رسید. این بازی که برای منصوریان سرنوشت ساز محسوب می شد، با پیروزی تیم اصفهانی به پایان رسید تا علیرضا منصوریان تا پایان نیم فصل در این تیم ماندنی شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)