دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۴۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
فرتاک نیوز ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۱۹

به جای این که طلبکار استراماچونی باشیم بدهکار شده ایم

یکی از گزینه های مطرح شده برای مدیریت باشگاه استقلال بعد از کناره گیری امیرحسین فتحی، کاظم اولیایی بود. فردی که سابقه هفت ساله نشستن روی صندلی مدیریتی آبی ها را بر عهده دارد و خاطرات تلخ و شیرینی را تجربه کرده است. با این حال علی فتح الله زاده به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره انتخاب شد تا شانس خود را برای مدیرعاملی استقلال افزایش دهد. در این خصوص مصاحبه ای با کاظم اولیایی انجام دادیم که به شرح زیر است: *ژنرال ها بیرون و گروهبان ها سر کار بودند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)